Friday, July 17, 2009

vreme, fotbal si gagici

de multa vreme nu am mai ajuns sa scriu nimic aici. am continuat insa sa scriu...de mana. chiar ma gandeam sa pun cate ceva pe blog, ocazie cu care as fi putut sa revad, reformulez anumite idei...
dar se pare ca nu se va intampla asa. ideea de a-mi expune ideile/gandurile/glumele, si a le imparti cu oricine altcineva pare din ce in ce mai redundanta. parerea oamenilor ca fiecare dintre ei este detinatorul adevarului absolut ma dezarmeaza pur si simplu...
asa ca discutiile mele de acum se vor purta doar in sfera vremii, reprezentata prin temperaturi minime/maxime, eventual prognoza pe urmatoarele 3 zile, fotbal si gagici. nu imi voi mai da cu parerea despre nimic altceva pentru ca am descoperit ca pur si simplu nu are rost. vartejul vietii in care este prins fiecare ne impiedica sa pierdem fie si o secunda pentru a incerca sa renuntam la propriile frustrari si prejudecati in asa fel incat sa ne mai preocupe punctul alcuiva de vedere...
hasta luego

No comments: